نوشته شده توسط : نیما راد

سامانه سجام یکی از خدماتی است که سازمان بورس در اختیار ۹ میلیون دارنده کد بورس از طریق بیش از ۱۰۰ کارگزاری در ۳۱ استان کشور قرار داده و سهامداران ۱۸۰ روز فرصت دارند که اطلاعات خود را در این سامانه وارد کنند.

شرکت سپرده‌ گذاری مرکزی (سمات) در اطلاعیه ای اعلام کرده است، کلیه فعالان بازار سرمایه کشور (بازار اوراق بهادارو بورس‌های کالا) اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، ایرانی و خارجی مکلف هستند ظرف ۶ ماه از تاریخ صدور این اطلاعیه با مراجعه به نشانی https://dara.csdiran.com/Sejam و با ورود اطلاعات خواسته شده نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

ثبت نام در این سامانه جایگزین ارائه تمامی مدارک و اطلاعات ضروری خواهد بود که اشخاص موظفند هنگام دریافت خدمات نسبت به ارائه آنها اقدام کنند.

ثبت نام در « سجام بورس » یکبار برای همیشه و یکبار برای کلیه ارکان بازار از جمله تشکلهای خود انتظام، نهادهای مالی، خریداران واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری و ناشرانی خواهد بود که در بازار سرمایه اقدام به ارائه خدمات می‌کنند.

بررسی وضعیت ثبت نام سهامداران در سامانه سجام

ثبت نام کنندگان پس از احراز هویت، از ارائـه اطلاعات مجدد و مکرر در بازار سرمایه بی نیاز بوده و با یکبار ثبت نام به کلیه خدمات بازار سرمایه ایران دسترسی خواهند داشت. نظر به اهمیّت و ضرورت ثبت نام در این سامانه موارد زیر به استحضار کلیه سرمایه‌گذاران و فعالان میرسد؛

۱ –پس از گذشت ۶ ماه تقویمی از تاریخ صدور این اطلاعیه هیچ شخص حقیقـی و حقـوقـی نمی تواند بدون ثبت نام در این سامانه، در بازار سرمایه خدماتی از قبیل خرید و فروش اوراق بهادار و صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه گذاری و … را دریافت کنند.

۲ – از تاریخ صدور این اطلاعیه ارائه کلیه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی جدید در بازار سرمایه از جمله  صدور کد معاملاتی در کلیه بورس‌ها، صدور واحدهای صندوق های سرمایه گذاری، صدور کد سبدگردانی و … صرفاً پس از ثبت نام در این سامانه امکان پذیر خواهد بود.

۳ – نحوۀ مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب جهت احراز هویت ظرف یک‌ماه آینده از طریق صدور اطلاعیه و ارسال پیامک به استحضار ثبت‌ نام کنندگان خواهد رسید. در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی و راهنمایی جهت ثبت نام در این سامانه با تلفن ۶۴۶۱-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

داستان سجام

مسئولان بازار سرمایه اعلام کرده‌اند که سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان (سجام) برنامه‌ای جامع‌ و متمرکز خواهد بود که کلیه اطلاعات سهامداران را به‌صورت یکپارچه در برمی‌گیرد. شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره رونمایی از این سامانه گفته بود که با سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان)، گامی در جهت برگزاری مجازی جامع برداشته می‌شود.

فعالان در این سامانه با تنها یکبار وارد کردن اطلاعات، می‌توانند از دیگر مزایای سایر ارکان و شرکت‌ها استفاده کنند. این بدان معناست که دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات در دیگر نهادها وجود ندارد. با آغاز به کار این سامانه، دیگر از سهامداران فرمی برای احراز هویت دریافت نمی‌شود و در مقابل سرمایه‌گذاران با ثبت‌نام در این سامانه می‌توانند به کلیه خدمات بازار سرمایه دسترسی داشته باشند.

منبع : روزیاتو



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش، عطر و ادکلن بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

 

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

 

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام:

- دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

- دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)

- عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پرتکل امن اتصال کاربران اس اس ال

برخی خدمات و گارانتی‌ها در سایت شیک فام:

- تضمین اصالت کالا

- فروش محصولات نمایندگی‌های رسمی

- وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت

- امکان مقایسه کالا

- ضمانت عودت کالا تا 10 روز

- تخفیفات مناسبتی و غیرِ مناسبتی

- تراکنش مالی کاملاً امن

- تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر

- سقفِ عدم پرداخت هزینه ارسال، توسط مشتری

- وارانتی‌های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو!

به شرط چاقو چیست؟!

محصولات کم‌تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف‌کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند را در شیک فام به شرط چاقو به فروش می‌رسد و به این ترتیب خریدار می‌تواند محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندید،بدون سوال و جواب  عودت دهد.

شیک فام، پس از سال‌ها تجربه امروز قادر است طبق استاندارد سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی را با 19 زیرگروه و محصولات بهداشتی را با 13 زیرگروه از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه کند.

 

محصولات ارائه شده در شیک فام:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

در ضمن بخش در حال توسعه‌ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه‌ی آکسسوارها و عروسک‌های فانتزی نیز است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

https://bit.ly/2ltAckg

 



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

حسین لاجوردی، رئیس انجمن تولیدکنندگان لنت ترمز و کلاچ در خصوص وضعیت تولید لنت ترمز در کشور اظهار کرد: درحال‌حاضر ۴۷ واحد فعال در زمینه تولید لنت ترمز داریم که به اندازه کافی تولید دارند و هیچ مشکل و کمبودی در این زمنیه وجود ندارد. لازم به ذکر است که حتی بیش از مصرف داخلی، لنت ترمز در کشور تولید می‌شود و در برخی موارد امکان صادارت نیز وجود دارد.

در سال گذشته واردات لنت ترمز خودرو به کشور ممنوع شد و شرکت‌های تولیدی همه به سرعت از فرصت استفاده کردند و به تولید پرداختند. کارخانه‌هایی که در حالت نیمه تعطیل قرار داشتند دوباره به فعالیت پرداختند و آن‌هایی که به صورت تک شیف کار می‌کنند تولیدات و شیفت‌های خود را افزایش دادند. متاسفانه امسال دوباره واردات لنت ترمز به کشور آزاد شد و شرکت‌ها به تبع آن دوباره به حالت نیمه تعطیل درآمده‌اند و نیروهای خود را به مرور تعدیل می‌کنند.

رقابت تولیدکنندگان داخلی لنت ترمز

وی ادامه داد: طبق قانون کالاهایی که در داخل تولید می‌شود و به اندازه کافی وجود دارد نباید به کشور وارد شوند اما متاسفانه در عمل چنین کاری انجام نشده است. لازم به ذکر است شرکت‌های تولیدکننده امکان ساخت لنت برای تمامی خودروها را دارند و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. درحال‌حاضر آنقدر تعداد شرکت‌های داخلی زیاد است و با یکدیگر در رابطه با قیمت و کیفیت به رقابت می‌پردازند که دیگر نیازی به ایجاد رقابت بین نمونه‌های داخلی و خارجی وجود ندارد.

تقلب در ساخت لنت ترمز

لاجوردی در خصوص نمونه‌های تقلبی گفت: تقلب به شدت در لنت ترمز وجود دارد و منشا اصلی این تقلب واردات به کشور است. واردکننده‌ای که قبلا با برند خاص خود از خارج واردات انجام می‌داد درحال‌حاضر با استفاده از شرکت‌های زیرپله‌ای اقدام به ساخت نمونه‌های تقلبی می‌کند. مشکل اصلی بازار و همچنین برخی تصادفات مربوط به همین نمونه‌های تقلبی است.

در خصوص لنت‌های ایرانی، همه کارخانه‌ها باید از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی مجوز تولید دریافت نمایند. سازمان استاندارد هر ماه از داخل خط تولید واحدها ی داخلی نمونه ‌برداری می‌کند و اگر نتایج تست‌ها قابل قبول و در شرایط تعریف شده قرارداشت امکان تولید وجود دارد در غیر این صورت شرکت حق تولید نخواهد داشت.

تمامی این کارها به این دلیل انجام می‌شودکه لنت ترمز یک قطعه فوق ایمنی است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. در این شرایط خرید لنت ایرانی بهتر از خرید نمونه‌های خارجی است. لنت‌های ایرانی دارای مهر استاندارد هستند اما لنت‌های خارجی شناسنامه ندارند و در اکثر موارد قابلیت پیگیری ندارند.

وی در پایان گفت: درحال‌حاضر بزرگ‌ترین مشکلات تولیدکنندگان لنت ترمز واردات بی‌رویه از خارج کشور و وجود نمونه‌های تقلبی است. خوشبختانه واحدها توانسته‌اند بومی‌سازی انجام دهند و از لحاظ مواد اولیه مشکل خاصی نداریم.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام آینده

Download New Music Farzad Farzin – Ayandeh

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی فرزاد فرزین به نام آینده با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

شاعر و آهنگ: فرزاد فرزین, تنظیم: محمد شاکر

” آهنگ تیتراژ پایانی سریال مانکن “

دانلود آهنگ آینده فرزاد فرزین

 

متن آهنگ آینده

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
لحظه ای که ، تورو راهی کردم –
میدونستم ، چه گناهی کردم –
که عذابش ، جونمو میگیره ، میگیره
«—♩—»
دوری ـه تو ، از خودم دورم کرد ♩
این جدایی ، بی تو مجبورم کرد ♩
که بسازم ، با غم و تنهایی ، تنهایی
«—♩—»
یادت میوفتم ، با گریه میخندم –
رو کل دنیا ، چشمامو می بندم
رو هرچی دارم ، حتی رو آیندم –
چشمامو میبندم
«—♩—»
دلتنگ که میشی ، حستو می گیرم
دلتنگمی که ، دارم برات می میرم ♩
بدون چشمات ، از زندگی سیرم
حستو میگیرم ♩



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

برترین ضد آفتاب های ایرانی و خارجی


کرم ضد آفتاب الارو  بژ روشن SPF25

نکته‌ای که می‌توان از آن مطمئن بود عدم استفاده از مواد نگهدارنده‌ی شیمیایی و مضر مانند پارابن در محصولات برند فرانسوی الارو است. این یکی از عواملی است که استفاده از این کرم ضد آفتاب را برای انواع پوست و انواع سنین در نزد خانم‌ها قابل توصیه کرده است.

نکته‌ی دوم دوکاره بودن کرم ضد آفتاب الارو بژ روشن  SPF25 است، زیرا این کرم ضد آفتاب، در ضمن یک کرم‌پودر نیز می‌باشد و لازم نیست که با این کرم ضد آفتاب کرم‌پودر دیگری مصرف شود. کرم ضد آفتاب الارو بژ روشن، به خاطر رنگش برای صاحبان پوست‌های سفید و گندمی مناسب‌تر است.

کرم ضد آفتاب الارو، بنا به ساختارِ مطابق با استاندارد اروپایی خود، هر دو اشعه‌ی بسیار مضرخورشید (UVA- UVB)را دفع می‌کند و علی‌رغم پوشش بسیار بالای خود که در حد کرم پودر می‌باشد اجازه‌ی تنفس طبیعی پوست را سلب نکرده و واقعاً ضد تعریق و ضد آب با اثر ماندگاری بالا می‌باشد. در ضمن خاصیت قوی  حفظ رطوبت طبیعی پوست در این کرم، استفاده‌ی روزانه از آن را بلامانع نموده است.

برای درک بهتر یکی از چند تفاوت و برتری کرم ضد آفتاب الارو بژ روشن نسبت به دیگر ضد آفتاب‌ها  باید بدانیم که 3 نوع پرتو UV مضر در اشعه‌ی  آفتاب وجود دارد که عبارتند از-UVA  : -UVB   UVC (اشعه‌ی مضر UVC توسط لایه‌ی اوزن جذب می‌شود) متاسفانه علی‌رغم تصوری که اکثر افراد دارند هر کرم ضد آفتابی حتی اگر SPF آن کرم آفتاب عدد بزرگی باشد توانایی مقابله با دو اشعه‌ی بسیار مضر UVA  و UVB  را به صورت مکفی ندارد.

کرم ضد آفتاب الارو بژ طبیعی SPF30

تا بحال فکر کرده ¬اید چرا بعضی افراد با سن بالا صورت بدون چروکی دارند؟ عامل اصلی چین و چروک و لک ¬های صورت نور خورشید است. کرم ضد آفتاب الارو از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش مراقبت می کند و مانع از آفتاب سوختگی و ایجاد لک می شود و همچنین با نفوذ عمقی در پوست مانع از شکسته شدن کلاژن در اثر پرتو ماوراء بنفش و ایجاد چین و چروک بر روی صورت شده  و با دارا بودن dermaxy خاصیت ضد چروک به این کرم ضد آفتاب می دهد.

کرم ضد آفتاب الارو 30 درصد قابلیت محافظتی قوی برروی پوست شما دارد.

این محصول دارای ویژگی بدون چربی می باشد بنابراین از پوست شما در برابر آکنه و جوش محافظت کرده و و حتی با خاصیت مات کنندگی و کنترل عملکرد غدد چربی پوست و وجود سالسیلیک اسید مناسب برای پوست¬های مستعد آکنه می باشد. از این کرم ضد آفتاب هم در شرایطی می توان برای درمان جای جوش استفاده کرد.

قابلیت بدون چربی بودن این ضد آفتاب موجب می شود تا در هنگام استفاده به هیچ عنوان احساس چرب بودن پوست و سنگینی بر روی صورت را نداشته باشید و تنفس پوست شما به راحتی انجام می شود و شادابی و طراوت پوست صورت شما هم حفظ می شود . 

رنگ مناسب  و خاصیت پوشانندگی بالای این ضد آفتاب به پوست زیبایی بخشیده و با ویژگی¬ هایی که دارد بعنوان کرم پود نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا رنگی SPF 63 فاقد چربی

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا 63% قابل استفاده در پوست های حساس مانند پوست های پیلینگ شده یا تحت درمان با لیزر، میکرودرم ابرژن و .... حاوی پونگامول، افزاینده طبیعی SPF با تاثیر فوق العاده در حفظ پوست در مقابل پرتوهای UV و خصوصا UVA

کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا spf 30

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلاspf 30 فاقد چربی بوده و برای انواع پوست‌ها سازگار است اما برای پوست‌های چرب گزینه‌ی موثرتری می‌باشد.در بحث انتخاب ضد آفتاب مناسب برای انواع پوست، پس از بررسی تمامی تقسیم‌بندی‌های مختلف می‌توان چنین نتیجه گرفت که به هر نسبتی که پوست شما چرب باشد باید از کرم‌های ضد آفتاب خشک و به هر نسبت که پوستتان خشک باشد باید از کرم‌های ضد آفتاب چرب استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا با رنگ کرم پودری، و محفظه نگهدارنده تیوبی- پلاستیکی برای پوست‌های  معمولی و چرب مناسب است. اصطلاح SPF  نوشته شده بر روی این کرم ضد آفتاب، مخفف Sun Protective Factor است که به معنای معیار پوشش‌دهنده‌ی اثر اشعه خورشید بر روی پوست می‌باشد. به عنوان مثال اگر پوست  شما مثلا در عرض 15دقیقه تابش مستقیم خورشید شروع به ملتهب شدن کند کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا این مدت را به 30 برابر یعنی حدوداً 450 دقیقه افزایش می‌دهد.

کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا spf 30 ، محافظ کامل پوست در برابر آفتاب بوده و دارای چربی کنترل شده است. موجب کاهش تعریق می‌شود و در ضمن، ضد حساسیت، ضد جوش، مرطوب کننده، نرم کننده، ضد چروک و ضد التهاب میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

با گسترش دنیای اینترنت و کاهش زمان لازم برای انجام تمامی تراکنش¬ها و معاملات تجاری، روش¬های متعددی نیز در جهت پرداخت پول به¬وجود آمده که برای کاربران این فرصت را فراهم آورده که نه تنها در کشور خودشان، بلکه با سایر کشورهای دنیا معاملات تجاری و پرداخت پول داشته باشند. در واقع علاوه بر ظهور انواع ارزها و پول¬های دیجیتال مانند بیت کوین، راه¬های انتقال پول و انجام معاملات مالی نیز به همان نسبت تغییر کرده و در جهت افزایش سرعت، کارایی، امنیت و تعاملات بین¬المللی پیشرفت قابل توجهی داشته است. از جمله منحصربفردترین سیستم¬های انتقال ارزهای رایج و دیجیتال، ووچرو پرفکت مانیاست که در ادامه به تفصیل شرح داده شده است.

کسب‌وکار با پرفکت مانی

روش کار با پلتفرم ووچربه این صورت است که پس از اینکه کاربر از حساب شخصی پول دریافت کند، متناسب با پرداخت اولیه که حداقل 100 دلار است، سیستم پرفکت مانی به حساب شخص پاداشی اضافه می کند. پرفک مانی روشی منحصربفرد برای کاربران اینترنتی و کسانی است که کسب و کار اینترنتی دارند. در واقع، این اولین گام در شروع و استفاده از فرآیند ووچر است. استفاده از روش ووچرو سیستم پرفکت مانی بسیار آسان و کاربردی است؛ چرا که امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار می¬دهد. به عنوان مثال، علاوه بر انتقال پول، می¬توان داد و ستدهای مختلفی مانند خرید بیت کوین، طلا و انواع ارزهای رایج دنیا مانند دلار و یورو، خرید کالا، صدور و دریافت وام داخل سیستم و... را انجام داد.

مهم¬ترین ویژگی سیستم ووچرکه آن را به جایی قابل اطمینان برای مشتریانی با اهداف گوناگون تبدیل کرده این است که کاربران می¬توانند میزان سرمایه¬ای که دارند را به صورت حساب معادل به شکل انواع مختلفی مانند دلار، یورو، طلا و یا حتی بیت کوین در حساب خود داشته باشند. هم¬چنین کاربران می¬توانند حساب¬های متفاوتی مانند حساب معمولی، همکار و دارای حق بیمه در پرفکت مانیداشته باشند که به صورت شخصی و تجاری شناخته خواهند شد.

اگر با این توضیحات شما نیز به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی علاقه مند شدید، سایت سام اکسچنجر گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد. در این سایت خرید و فروش با امنیت بالا و به صورت خودکار می باشد تا کاربران با سرعت و رضایت بیشتری بتوانند خدمات مورد نظرشان را دریافت کنند.

چرا پرفکت مانی؟

سیستم پرفکت مانیقابلیت¬های بسیار قابل توجهی دارد زیرا امکان استفاده در بیش از 110 کشور با 22 زبان مختلف را به کاربران سراسر دنیا ارائه می¬دهد. از طرفی، اگرچه در این سیستم تمامی تراکنش¬های مالی با ارزهای معتبر دنیا انجام می¬شوند، محدودیت مشخصی در انتخاب پول قابل مبادله در آن وجود دارد. البته هزینه¬ی کارمزد بسیار پایین در این پلتفرم، که تنها 0.5 درصد است، و میزان بهره¬ی قابل قبول آن که حدود 4 درصد از تمام بودجه¬ی باقیمانده در حساب شخصی است، به محبوبیت آن میان کاربران افزوده است. لازم به ذکر است که برداشت پول از حساب شخصی در این سیستم در تمامی دفاتر صرافی صورت می¬گیرد ولی کاربران باید توجه نمایند که تمامی تراکنش¬های آن غیرقابل برگشت هستند.

از جمله قابل توجه¬ترین ویژگی¬های پرفکت مانیاین است که به کاربران این فرصت را می¬دهد که به جای استفاده از روش انتقال پول به صورت وجه و از طریق ووچرز، از کدهای الکترونیکی در جهت انتقال وجه اقدام کنند زیرا استفاده از روش سرعت بسیار بالایی داشته و نیازی به گذراندن روش¬ها و تاییدیه¬های روش قبلی را ندارد. این روش که به ووچرالکترونیکی معروف است، تنها با داشتن حداقل مقدار مشخصی پول در حساب شخصی فعال می¬شود و تنها با پردازش تعدادی کد، معاملات قابل انجام هستند.

در واقع با استفاده از سیستم پرفکت مانیمی¬توان هرنوع ارزی را به ووچرالکترونیکی و یا برعکس تبدیل کرد و حتی بیت کوین نیز استخراج نمود. از طرفی، این سیستم، محدودیت خرید بیت کوین در حساب PayPal را نیز ندارد و به سرعت و سهولت انجام می¬شود. اگر شما نیز به دنبال سایت مناسبی برای خرید پرفکت مانی هستید که قیمت های رقابتی ارائه می دهد، باز هم سام اکسچنجر گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد.

امنیت پرفکت مانی

پلتفرم پرفکت مانیاز امنیت بالایی برخوردار است زیرا ورود به حساب کاربری با ارسال کد تاییدیه به تلفن همراه کاربر صورت می¬گیرد. هم¬چنین، برای انجام تمامی تراکنش¬ها و انتقال پول از رمز عبور مشخصی که به شخص داده شده، استفاده می¬شود. از طرفی امکان تبادل پول بدون پرداخت حق کمیسیون نیز با ارائه 6 حساب به سایت و انتقال از حساب فرعی به اصلی امکان¬پذیر است.

در واقع، این روش از امنیت بالایی برخوردار است و اعتبار آن دائمی می¬باشد و تنها با داشتن کد امنیتی مشخصی قابل دسترس در تمامی کشورهاست. از طرفی، امنیت حساب کاربری تا زمانی که اطلاعات شخصی افراد در اختیار سایرین قرار نگیرد کاملا تامین شده است و تنظیمات آن نیز به صورتی است که متناسب با نیاز هر شخص به آسانی قابل تغییر می¬باشد.

تبدیل به سایر ارزها

تبدیل ووچر پرفکت مانی به سایر ارزهای رایج مانند دلار و یورو و یا ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، Payeer و یا ارزهای فیات دیجیتال آمریکا و اروپا به راحتی انجام می¬شود. لازم به ذکر است که انجام این عملیات در صرافی¬ها و با کمیسیون¬های 0.5 تا 4 درصد صورت می گیرد. سام اکسچنجر در این زمینه نیز کمترین کارمزد را دریافت می کند. با مراجعه به این سایت، پس از ثبتنام و احراز هویت می توانید قیمت های رقابتی و کمسیون اندک را خودتان مشاهده کنید.

نتیجه ¬گیری

با توجه به توضیحات ، به نظر می¬رسد استفاده از سایت سام اکسچنجر پیشنهاد مناسبی برای کابران باشد. زیرا این سایت به کاربران این امکان را می¬دهد تا با بهره¬گیری از تجربیات کارشناسان بسیار حرفه¬ای، گام بلندی در جهت تحقق اهداف و معاملات مالی خود بردارند. درواقع این سایت مکانی امن و پرسرعت برای خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است.. از طرفی، استفاده از این سیستم بر روی دستگاه¬های موبایل، نقش مهمی در تسهیل انجام معاملات با تعداد نامحدود ایفا می¬کند.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 7 / 1398 | نظرات ()